چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حسینی اراکی اوقاف کرمانشاه

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: اتحاد و ایجاد وحدت بیشتر در بین جامعه باید سرلوحه کار مبلغین قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید محمد باقرحسینی اراکی، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اتحاد و ایجاد وحدت بیشتر در بین جامعه باید سرلوحه کار مبلغین قرار بگیرد، عنوان کرد: باید ملبغین در برنامه های تبلیغی خود ایجاد وحدت بیشتر را سرلوحه کار خود قرار داده و از بیان مواردی که احتمال ایجاد شک و تفرقه را به دنبال دارد، به شدت پرهیز کنند.

وی، بااشاره به اینکه در بحث اعزام مبلغ به مناطق محروم استان رتبه اول کشور را در اختیار داریم، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته امسال تعداد مبلغین اعزامی به سطح استان به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه، به طرح اطعام ایتام توسط این اداره کل اشاره کرد و بیان داشت: در طول ماههای رجب، شعبان در راستای اجرای نیات واقفین، طرح اطعام ایتام در ماههای مذکور برگزار شده است و همچنین در ماه مبارک رمضان، هر شب این طرح انجام می گیرد.

وی، با توجه به اینکه باید همگی یار رهبری باشیم و سرلوحه کارخود را بصیرت قرار دهیم، خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از برنامه ها در سال جاری، تقویت و ارتقاء سطح علمی ائمه جماعات در سطح استان و برگزاری دورهایی در راستای بصیرت افزایی خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha